آیا به نانوای تنوری سختی کار تعلق می گیرد؟

 سوال 1: سلام آقا خوبی غرض از مزاحمت داداش اینجانب بیمه تامین اجتماعی هستم در سال 1400 در محل کارم نانوایی بر اثر سقوط از نردبان پاشنه پام خرد شد بعد از عمل جراحی و غیره مراحل اولیه را قانونی انجام شد پزشک معالج من کارافتادگی را زد. اقدام کردیم کمیسیون پزشکی رفتم که تایید نکردند. 35 درصد زدن منم چون بعد سانحه 3 سال مونده بود که 60 ساله بشم اعتراض نزدم که تابحال بیمه بمن یه مبلغ جزئی به عنوان غرامت پرداخت میکند. الان سنم 60 سال شده که اقدام به بازنشستگی کردم. سابقه من 17 ساله سه سال میخوام سختی کار بگیرم 20 سال 60 سال حقوق کامل زیر 20 سال سابقه به تعداد سال 17 روز حقوق میدن در این زمینه وکالت میکنی کاملا توضیح دادم که متوجه بشین موفق ومویدباشی. 

پاسخ 1: اگر در لیست بیمه عنوان شغلی شما را شاتر رد کرده باشد می‌توان رای تخلیه کار گرفت و به سابقه‌تان اضافه کرد اما اگر کارگر  ساده باشد  بسیار سخت است. در هر صورت  ما می‌توانیم وکالت شما را بگیریم و هزینه مان را هم بعد از به نتیجه رساندن کار انجام می‌دهیم ولی باید اطلاعات کافی داشته باشیم تا بتوانیم به خوبی پیگیری کنیم.

سوال 2: من سه سال کم دارم بله قبلیا هیچ ولی 70 ماه کامل خودم لیست رد کردم در نانوایی تنوری همان نانوایی هنوزم موجوده همون تنوری است. بله فرمایشات صحیح است. شاطر نباشی تعلق نمیگیرد سختی کار حالا شما را کجا زیارت کنم باهم صحبت کنیم. من از پاشنه پا عاجز شده ام خودم نمیتونم برم بیام خب جنابعالی وکیل هستین راه قانونی بلدین. خودم مثال برای یه کار در اداره شاید یه روزه انجام بشه یه ماه میدونن یعنی خیلی از این کارها در بیمه دیدم. حالا اگر طالبین وکالت بنده رابهده بگیری بسم الله؟ 

در پاسخ به شما باید بگویم ما برای شما قرارداد می فرستیم. کار را انجام می دهیم و هزینه مان را در پایان کار می گیریم. هزینه ما 45 میلیون تومان می شود. قرارداد را می نویسیم و شما امضاء و اثر انگشت می زنید و حضوری تشریف می آورید هم قرارداد را می دهید و هم با هم صحبت می کنیم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

زمان پرداخت بیمه بیکاری در شهریور ماه و مهر ماه

آیا به شغل شاطری نانوایی سختی کار تعلق می گیرد؟

مشاوره رایگان با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ

مدت زمان صدور رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی چقدر است؟

نحوه محاسبه حق بیمه تامین اجتماعی براساس پروانه ساختمانی در سال 1403

درخواست ازکارافتادگی به علت اسکولیوز در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

درخواست ازکارافتادگی کارگر پمپ بنزین

آیا اگر کارفرما همسر شخص باشد سختی کار دیگر تعلق نمی گیرد؟

درخواست ازکارافتادگی به علت تشنج

درخواست ازکارافتادگی به علت دیسک گردن

موضوعات

نمایش بیشتر

آرشیو ماهیانه سایت